söndag 23 augusti 2009

:D

hejsan ! Är i sollentuna just nu, ska träffa en person och kankse reda ut lite krams. Men iallafall i fredags sov jag hos hannah (: mys! I början av kvällen var jag, Hannah , Linnea , Linnea och Emma hemma hos Adam där Ludvig och Christoffer var. Det var rätt kul, eller haha jag och hannah hade kul ^^ Sedan gick vi ut, Adam, Ludvig och Christoffer åkte till slottet och vi andra, var med Edwin. Sedan fuckade allt upp sej totalt! Så inget mer om den kvällen. Men sedan på lördagen så var jag med Hannah och Edwin (: vi gjorde inte så mycke, alla var sega som faaaaaan! Och efter de åkte jag till norrtälje målade om mitt rum! :D Fyfan va snyggt det kommer bli alltså. Super nöjd med färgen och grejjer, men aja ska tillbaka till norrtälje ikväll iallafall igen. Men nu ska jag äta frulle. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar