tisdag 11 augusti 2009

ONÖDIGT LÄSANDE


hej, orkar inte skriva egentligen av olika andledningar, men whatever! Skriver ändå. . . så hm, vad ska jag skriva då? Att jag hatar att jag är så jävla blödig, bara det är något känns det som om världen rasar, eller okej, nu överdrev jag åt alla håll och kanter! Men om jag får reda på någonting, någonting jag är glad att folk berättar för att de bevisar att dom har ett förtroende för mej, men samtidigt vill jag inte veta, för att jag just är så jävla blödig. Usch vet inte ens vart den här texten, nog min fulaste text. kul . Nejmen, min dag då. . . inga kommentarer, dagen har varit dagen bara. Ska packa nu, åker klockan kvart i 3 imorgon. Lycklig, lycklig över att få komma bort !


märker ni vilka humörsvängningar jag har ? tänkte inte på det när jag skrev men nu när jag kollar, först är jag olycklig, och sedan lycklig. ha-ha crazy, men aja. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar