torsdag 27 augusti 2009

SAKNAR

har ingenting för mej alls, orken som brukar finnas i mej har tagit rast. Ligger bara i sängen just nu med en massa kuddar, ska strax måla naglarna, black.

Mitt hår e fortfarande blött efter duschen så om jag fortsätter ligga såhär kommer de förmodligen bli vågigt imorgon, men jag orkar inte ens röra mej just nu! jobbigt läge, men whatever! Tänker på min gammla blogg aightright, mitt inlägg där om ensamheten i mitt rum, den finns kvar det har ju blivit större nu sen jag möblerade om, så de e stort, rött & tomt. Ensamt med andra ord, men just nu är det skönt känner för att vara ensam orkar inte riktigt med mej själv just nu. Har blivit så otroligt tråkig på sista tiden! I NEED HELP!


jag var helt galen här, det blev helt galet den där kvällen i 7,an i Ericas hus. Saknar det saknar mej saknar allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar