onsdag 12 augusti 2009

SMÅTT OCH GOTT IFRÅN VÄXTRIKET ( AGNES )

hej ! Hade det skit kul igår, Marcus ringde nämligen runt klockan kvart över 1 någongång, och bad mej att gå ut och vara med honom Martin, Elin och Matilda. Så jag gick ut med dom, vi satt och pratade sedan drog Elin och Matilda hm, så det vart jag Marcus och Martin kvar. Vi snackade ännu mera och sedan skulle Martin ta bussen hem, men den kom aldrig, stackarn ! Så vi ringde taxi, men fuck that ! Dom sa att dom inte hade några bilar i närheten, Så Martin fick gå hem :( eftersom han inte vågade sova hos mej, ha-ha. Så när Martin gick hem, gick jag och Marcus hem till mej, vi kom hem runt 3 och pratade till 5 sedan slocknade vi fast jag vaknade klokcna halv 7 och väckte Marcus 17 över. Inte var han glad kan jag säga ! Men aja, tycker det var kul att Marcus sov här ! ha-ha Han kändes nästan som en tjej. . . vi liksom snackade osv som tjejer, skit kul ! :D Men aja Marcus drog vid kvart i 10, nyss alltså. Men om 1 timme kommer Erica, så ska hinna packa innan dess och sedan bär det av tidd väddö ! :D L Y C K L I G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar