tisdag 8 september 2009

HAR SJUKT TRÅKIGT.

vad heter du? Agnes kerttu
mellannamn då? Emilia
vart bor du? Norrviken
trivs du där? nja, helt OK
brukar du läsa horoskop? ja, älskar horoskop!
har du körkort? nej
täger du några converseskor? japp:D
favoritdjur? katt
vad spenderar du dina pengar på? kläder, för det mesta.
senaste konserten? Lady gaga (:
festar du? händer sällan
brukar du bli för full? nej
antal kuddar i sängen? fyra
kan du baka bullar? om jag har reccept!
bläck eller blyerts? blyerts, annars kan jag ju inte sudda?
mc donald's eller burger king? mc donals's det är billigare
är du allergisk mot något? badbomber, och känslig mot mjöl.
äger du ett busskort? Ja
dricker du blå, grön eller röd mjölk? dricker inte mjölk
vad åt du till frukost? halv tallrik havregrynsgröt
hur ser du ut idag? gammla fotbolls mjukisar och någon kofta. UGLY
har du haft sex idag? nej
nästa mål i ditt liv? bli the old happy agnes
vad såg du senast på tv? såg film
hur svarar du i mobilen? olika, men mest hallå i guess
vem ringde dig senast? något nummer, vet inte vem
vad sa den som ringde? jag svarade inte.
antal timmar sömn inatt? ojoj, MÅÅÅNGA
sov du ensam? aa
vad innehåller din favoritnattmacka? smör & salami

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: länge sedan någon sov här, måste varit...marcus (?)
såg dig gråta: no one.
fick dig att gråta: 2 kompletta idioter.
du delade en drink med: kan varit Erica eller Emelie
du gick på bio med: oh damn! kommer inte ihåg, ser aldrig på bio
du gick på stan med: Emelie, Victoria, Måns Och 2 av hans kompisar.
skällde på dig: mamma -.-
skickade ett e-mail till dig: fejjan (; ha-ha
HAR DU NÅGONSIN
sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
bråkat med ditt husdjur? no, haha
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? nää
SAKER

tar du droger? nej.
dricker du? har haft uppehåll i circa 3 månader, men nu börjas de igen.
vem är din bästa vän? Erica.
vad är du mest rädd för? att inse att alla mina vänner är svin -.-
vilka kläder sover du i? någon pyamas sak ifrån HM
vart vill du gifta dig? ska inte gifta mig. Går efter mamma
vad hatar du verkligen? 2 människor just nu.
har du varit kär? jag vet inte... (?)
kör du? nopp
har du ett jobb? nej
gillar du att ha folk omkring dig? ja,

STUFF
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? säkert
är du ensam nu? Nyss va jag inte det, min käre bror är också sjuk
några piercings/tatueringar? nej,
låtar som fastnar i ditt huvud ofta? just nu har all over you fasnat
vill du gifta dig? nej, som sagt går efter mamma.
vill du ha barn? JA
FAVORIT
rum i huset? mitt rum
typ av musik? lyssnar på allt ifrån lungt till stess
månad? juli
DE SENASTE 48 TIMMARNA
gråtit? ja, men bara en liten skvätt (;
köpt någonting?nää
varit sjuk? är sjuk
sagt "jag älskar dig? nej
velat säga till några att du älskar dem? ja.
träffat nån ny person? Ja
saknat någon? Ja...
kramat någon? Ja!
kysst någon? Nej
SENASTE
låt du hörde: Sail away
film du såg: torsk på tallin
drink du köpte: blandade egna, så ingen aning!
mat du åt: havregrynsgröt
gången du åt en 7-Eleven korv: tycker inte så mycke om korv
människa du slog: jag slåss inte med menning...
stora bussresesan? ingen, men får väl ta alla jävla bussresor till pappa
långa telefonsamtal: senaste riktigt långa va med dennis, även fast det kanske inte var jäätte långt.
dusch: igår, ska bada snart.
JUST NU
är du kär i: no one
bästa: Elin
sämsta: some people
roligaste: Anna
sjukaste: Kommer inte på någon sjuk xD
tråkigaste: ensam hemma .
galnaste: får ta tullingecrew. HAHAHAHA
sötaste: söta felicia (:
beroende: vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar